Preview

Sociology and Law

Advanced search

Formation of marketing strategy in the management of projects in the social and cultural sphere

Abstract

The effectiveness of project management in the social and cultural sphere is determined by the quality of the marketing activities in modern conditions. The article defines the concepts that describes the features of formation of the company’s marketing strategy of socio-cultural sphere.

About the Authors

E. A. Torgunakov
Санкт-Петербургский университет управления и экономики
Russian Federation


T. A. Sorvina
Санкт-Петербургский государственный институт кино и телевидения
Russian Federation


E. V. Torgunakova
Санкт-Петербургский университет управления и экономики
Russian Federation


References

1. Гордон Я. Х. Маркетинг партнерских отношений / пер. с англ. под ред. О. А.Третьяк. СПб.: Питер, 2001. 384 с.

2. Евменов А. Д., Булочников П. А., Благова И. Ю. Стратегическое планирование инновационного развития сферы услуг // Журнал правовых и экономических исследований. 2013. № 4. С. 203-210.

3. Иган Дж. Маркетинг взаимоотношений. Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений / пер. с англ. 2-е изд. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2008. 375 с.

4. Селюков М. В., Шалыгина Н. П., Кулик А. М. О роли и значении маркетинговых технологий в повышении эффективности деятельности хозяйствующих субъектов // Современные проблемы науки и образования. 2013. № 5.

5. Торгунакова Е. В. Применение технологий маркетинга на рынке образовательных услуг // Актуальные проблемы гуманитарных и социальных наук: сборник трудов участников II Международной научно-практической конференции. СПб.: Изд-во Санкт-Петербургского университета управления и экономики, 2015.

6. Эриашвили Н. Д. Маркетинг. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. 623 с.


Review

For citations:


Torgunakov E.A., Sorvina T.A., Torgunakova E.V. Formation of marketing strategy in the management of projects in the social and cultural sphere. Sociology and Law. 2016;(1):21-27. (In Russ.)

Views: 127


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2219-6242 (Print)